.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر احمدي نژاد به استان گيلان
استاندار گيلان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين استان خبر داد و برنامه سفر رييس جمهور به گيلان را تشريح كرد و و گفت: تنها مشكل شرايط جوي است كه در صورت مساعد بودن به‌زودي اين سفر انجام مي‌شود. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علي عبداللهي امروز در جلسه شوراي اداري

استاندار گيلان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين استان خبر داد و برنامه سفر رييس جمهور به گيلان را تشريح كرد و و گفت: تنها مشكل شرايط جوي است كه در صورت مساعد بودن به‌زودي اين سفر انجام مي‌شود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علي عبداللهي امروز در جلسه شوراي اداري استان با اشاره به دلايل تأخير سفر احمدي‌نژاد به گيلان افزود: بحث اين سفر از ارديبهشت 85 شروع شد و در شهريور امسال منتظر اين سفر بوديم كه بدون اطلاع بنده نامه‌اي مبني بر اين‌كه در اين ماه فصل دروي محصول است به دفتر ايشان ارسال شد و در نتيجه اين سفر به تأخير افتاد.

وي در ادامه اظهار داشت: هفته قبل قرار بود اين سفر انجام شود كه به دليل شرايط جوي باز هم عقب افتاد و در صورت مساعد بودن هوا ظرف چند روز آينده هيئت دولت به گيلان سفر مي‌كند.

عبداللهي با بيان اين‌كه استان گيلان آماده سفر احمدي‌نژاد است تصريح كرد: حدود 4تا5 ماه قبل براي اين سفر جلساتي در شهرستان‌هاي استان براي معرفي پروژه‌هاي ملي گذاشته شد كه در مجموع 183 مصوبه به تصويب رسيد كه در جلسه دولت مورد بررسي قرار خواهد گرفت. مضاف بر اين‌كه علاوه بر اين مصوبه‌ها، 115موضوع ديگر نيز در جلسه دولت مطرح مي‌شود تا بتوانيم مصوبات آن را بگيريم و11طرح كشاورزي در موضوعات مختلف نيز آورده شد كه جزو اولويت‌هاي ماست.

استاندار گيلان در خصوص هزينه‌هاي تبليغاتي اين سفر گفت: دستگاه‌ها نيازي به هزينه كردن تبليغات ندارند و نحوه تبليغات بايد مردمي باشد مضاف بر اين‌كه هر وزيري ميهمان اداره كل خود در استان است.

وي همچنين در ادامه از افزايش اعتبارات استان در سال 86 خبر داد و گفت: در سال 86، 46درصد اعتبارات عمراني استان نسبت به سال 85 افزايش دارد كه به نوعي تحقق شعارهاي دولت است

وي خاطر نشان كرد: امسال براي اولين بار بعد از 7سال مازاد در آمد داشتيم.
استاندار در پايان به برگزاري و ميزان مشاركت مردم در انتخابات گيلان اشاره كرد و گفت: اين انتخابات در فضاي سالمي برگزار شد و طبق آخرين آمار 54/73 درصد مردم گيلان در پاي صندوق رأي شركت كردند كه نسبت به دوره‌هاي قبل افزايش چشمگيري داشته است.

در اين جلسه فرماندهان نظامي و انتظامي، نمايندگان مردم در مجلس، فرمانداران، ائمه جمعه شهرستان‌ها، معاونين، مديران كل و رؤساي سازمان‌ها و نهاد‌هاي گيلان حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.